Lipoliza iniekcyjna

11170697073_ea36d5466c_o

14 października 2014 • Porady ogólne, Wszystkie • Wyświetleń: 3261

Medycyna estetyczna to jedna z najszybciej rozwijającej się gałęzi medycyny. Zakres oferowanych zabiegów poszerza się z roku na rok, także w kwestii redukcji tkanki tłuszczowej.
Jedną z ów najnowocześniejszych metod pozbycia się zbędnych „wałeczków’ i złogów tłuszczu jest zabieg lipolizy iniekcyjnej. Dzięki niej możemy bezoperacyjnie, trwale i skutecznie zredukować tkankę tłuszczową. Jest to świetna alternatywa dla bolesnych zabiegów takich jak liposukcja. Dodatkowo zabieg lipolizy jest znacznie tańszy i bezpieczniejszy.

Na czym polega zabieg?
Lecytyna – fachowa nazwa to fosfatydylocholina PPC – naturalny składnik stosowany od lat w medycynie w celu leczenia zatorów bądź redukcji lipidów we krwi. Substancja ta podawana w naszą tkankę tłuszczową powoduje rozpad trójglicerydów. Zazwyczaj lipolizę wykonuje się w okolicach nadmiernego nagromadzenia tkanki tłuszczowej – brzuch, uda, pośladki, podbródek i policzki.

Po konsultacji z lekarzem i omówieniem partii ciała, na których dokonany będzie zabieg, zostaje nałożona maść znieczulająca. Przy użyciu bardzo cienkich igieł dokonuje się wstrzyknięcia preparatu. Ból jest lekko odczuwalny a miejsce iniekcji może lekko piec i swędzieć. Skóra jest delikatnie zaczerwieniona i obrzęknięta. W miejscu nakłucia mogą pojawić się krwiaki. W większości przypadków powinny wystarczyć 3 serie zabiegów w odstępach 3-6 tygodniowych.
Efekty, jakich możemy się spodziewać po zabiegu lipolizy iniekcyjnej to utrata tkanki tłuszczowej, kilku cm w obwodzie np. ud.

Jakie przeciwwskazania?
• Ciąża i okres połogu
• Zaburzenia krzepnięcia krwi
• Padaczka